Monday, October 7, 2013

山形旅行

わたしは きょねんの 7月に 山形へ 行きました。
東京から バスで 行きました。 4時間 かかりました。それから 1しゅうかん 旅行しました。なつが あまりあつくありませんです。
山形は しずかでした。そして ひとは とても しんせつでした。そして くだものはとても ゆうめいでした。わたしは チェリーが たくさん たべました。
山形の りょうりは おいしかったです。
山形旅行は とても たのかったです。わたしは 山形が だいすきです。

4 comments:

  1. Nice, the day before yesterday, I was practicing dance almost all day. How was the Chinese town? There are two Chinese towns in Japan too, if you go there then you can eat very delicious Chinese food and the buildings around that town is like really China! It is a bit far away from my house but I love to go there, so I go there a lot. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. はあやかさん, thank you for your comment. I love dancing too. I go to gym to have zumba class every saturday and hip-hop class every sunday.What kind of dance did you practice? I'm looking forward to receive you reply.

      Delete
  2. まぎーさん、こんにちは。TAのすがです。 チャイナタウンへは、わたしもいったことがあります。やさいや、肉をかいます。 おいしいレストランもたくさんありますね。 たべものの話ばかりになりました。  ブログたのしみにしています!

    ReplyDelete
    Replies
    1. すがさん こんにちは。わたしはいつもチャイナタウンヘいきます。いつしょにいきまさんか。

      Delete